屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 02, 2010

世間甚麽愛叫純潔?


喺電視機入面過三十年,只需十分鐘。只有隨住劇中人嘅經歷,細味過劉醒同九妹兩人嘅對話,相處當中嘅感情發酵,正能有資格陪伴二兩人生老病死,為之哀與樂。

睇到劉醒同九妹三十年後重遇一幕,當中兩人嘅默契勝過千言萬語。劉醒一回頭,九妹不洗講嘢,輕輕點點頭,已經代替一切。兩嗰人能一齊過一啲開心嘅日子,然後一齊終老喺一件好浪漫嘅事。

當要離開嗰一刻,就算寶貝如九姑娘手中握住嘅手榴彈,都要放手,呢嗰就喺人生。

最鐘意最後嗰一幕,劉醒對九妹講:“睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖”; 再加埋首"紅蝴蝶",超級感動!

世間什麼愛叫純潔 妳甘願化振翅紅蝴蝶
飽經挫折 傷口淌血都不至會磨滅
世間什麼愛叫純潔 處在絕望仍力竭 留守最尾一起哪怕歷劫

2 comments:

  1. 煞時間一下就大結局, 有啲快到措手不及, 我仲未得閑睇添~~ 點解用返第一集首主題曲嘅??

    ReplyDelete
  2. [SK]:大結局好感人,有意思有意思。就喺用返紅蝴蝶,感覺更加深刻!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。