屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, December 22, 2010

過冬

今年冬至特別忙,甚至攰到冇時間同興致去買粉做湯圓。噚晚放工,買咗一碗現成嘅湯圓嚟食,提早做節。食咗湯圓之後,又長大一嵗啦,唔經唔覺已經有30幾嵗人,如果有幸到60嵗都已經行咗一半有多。

還剩低幾多心跳?還在數趕不及了,昂貴是這刻我覺悟了!在時計裡看破一生渺渺。

4 comments:

  1. 嗨!朋有,好久没上你这来坐,你好吗?冬至快乐!

    ReplyDelete
  2. 嘩, 乜你平時都係自己搓湯圓from scratch架?? 好犀利呀~~

    ReplyDelete
  3. 林野:好開心看到你又回來這裡,祝你冬至同聖誕快樂。

    ReplyDelete
  4. [SK]:喺啊,已經搓咗十幾年,所以今年偷懶買現成嘅。其實好易啫,最緊要就喺注意溝粉嗰時加水成份同速度。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。