屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 23, 2010

冷暖那可休 回頭多少個秋





睇到火車就會唸起丁有康推家敏落火車嗰幕,跟住掐死雲姨,心狠手辣到令人發紫。

上周末唸住搭火車過海會冇咁塞,點不知竟然delayed咗成個鐘有多。原本個幾鐘嘅車程,最後卻搞到成3粒鐘有多,正可以到屋企,攰到透支,下次咪搞我,多謝夾承惠!

2 comments:

  1. 都話咗搭Keretapi Teruk Melampau唔好抱咁大期望啦, 哈哈!! :D

    ReplyDelete
  2. [SK]: 哈哈哈,果然改得冇錯!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。