屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, December 06, 2010

萬千星煇頒獎典禮2010 - 賽果公佈


嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩,出乎意料今年大贏家竟然會再冧莊頒曬畀義海豪情,公主駕到只喺得到啲豬肉獎。至於其他劇集好似冇開拍過一樣,連啲豬肉獎都冇,拍咗等於冇拍; 冇法子啦,義海嘅勢實在太強勁,VICTORY!

不過最可惜嘅喺要太公分豬肉,添哥唔可以凴義海再度蟬聯拿最佳劇集,為巾幗梟雄劃上更完美嘅句號。添哥,義海三千門生會為你流一滴眼淚。但願人長久,千里共蟬娟!!!

最佳男主角 : 義海豪情 黎耀祥 (劉醒)(中)
最佳女主角 : 義海豪情 鄭九妹 (鄧萃雯)(睇嗰勢如果唔頒畀佢,睇怕義海三千門生都唔會放過TVB)
最佳男配角 : 義海豪情 麥長青 (梁非凡)(其實排骨真喺做得唔錯囖)
最佳女配角 : 義海豪情 陳法拉 (晴晴)(終于脫出嗰春天,真喺要感激向山鐵也大人)
我最喜愛的電視男角色 : 談情說案 林峯 (景博)(大爆冷,陳豪就咁冇咗嗰大獎)
我最喜愛的電視女角色 : 公主嫁到 佘詩曼 (昭陽公主)(中)
飛躍進步男藝員 : 黃浩然(過台冇耐就得獎,無線真喺好缺男主角)
飛躍進步女藝員 : 唐詩詠(中)
最佳節目主持 : 荃加福祿壽 汪明荃、阮兆祥、李思捷、王祖藍(中)
最佳劇集 : 公主嫁到(中)  
最佳綜藝資訊節目 : 超級巨聲2(點解唔喺荃加福祿壽嘅?果然皆大歡喜,人人有獎攞,永不落空)
tvb.com人氣大獎 : 林峯(實至名歸啦,邊嗰夠你chok啊?)
最具欣賞價值綜藝節目大獎 : 香港築跡 (其實都幾好睇)
萬千光輝演藝人大獎 : 李司棋(Surprise!!!)
最佳專業表現大獎 : 陳豪(乜獎嚟架,連佢自己都唔覺得專業喔!最安慰嘅安慰獎)

4 comments:

  1. 看了整晚,最不喜欢林峯拿奖。

    ReplyDelete
  2. 我都真係估唔到TVB會冧莊頒曬畀義海豪情囉, 好驚喜, 好公正.. 但係點解最喜愛的電視男角色同最佳女配角我就有點微言喇, 仲有個最佳專業表現安慰獎, 好搞笑~~

    ReplyDelete
  3. 单身汉:梗系要頒番畀親生仔啦,你哋唔中意都冇辦法架!

    ReplyDelete
  4. [SK]:最佳女配角你揀邊個? 晴晴做得幾好啊,如果加多場畀日本仔強姦咗嘅戲就更好。

    最喜愛的電視男角色無論外間點唔順,點投訴都冇用,親生仔點都有利過契仔囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。