屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, December 08, 2010

小玩意

點解結婚戒指會帶喺無名指上?好簡單先嚟做個測試,其實五只手指喺代表唔同嘅嘢。首先雙手合十,然後將兩只中指屈埋,其他手指就指尖對指尖; 咁就形成一個好似念經嘅手勢。

跟住試吓:
母指代表父母: 將母指分開,意味著當一個人長大後,父母始終會離開自己。
食指代表兄弟: 將表食指分開,意味著兄弟始終都會有一日會分開,各散東西。
中指代表自己: 所以收埋唔計
尾指代表兒女: 將尾指分開,當你可以同父母分開,咁意味你嘅子女都會同你分開。

去到最後,嘗試去郁吓兩個第四只手指(無名指),就喺分唔開嘅,所以呢結婚戒指就要帶喺無名指上,代表著兩人永不分開。

5 comments:

  1. 果然有見地, 哈哈!! 等我聽日同啲同事仔玩下先~~ :p

    ReplyDelete
  2. 昵一招求婚时好好用。

    ReplyDelete
  3. [SK],单身汉:好有趣哦!

    ReplyDelete
  4. wkw: 咁你如果要向人求婚記得昵招啊!預祝你成功先,哈哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。