屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 16, 2010

謝絕朱古力

曾經好似都有提及過最嬲就喺收到朱古力,仲要喺平價賤賣嗰只。我都唔食得,送畀我把鬼咩?!如果你真喺認識我或者有心送嘢畀我,都唔會揀朱古力啦。NO MORE CHOCOLATE PLEASE!

平時就賤到出汁,簡直喺名副其實大龍鳳劇團嘅大老官,終日玩嘢搞事搞非。家吓年尾就送禮物寫電郵多謝呢個嗰個; 難道一份毫無誠意嘅爛禮物,一封行到冇得再行嘅電郵就可以抵消你一年裏面所做過嘅所作所爲?唔該收番你啲假情假意,一切門面功夫可免則免,假到不得了,收皮啦死賤精!

4 comments:

  1. 點解你唔食得朱古力嘅?? 可可過敏症??!!

    ReplyDelete
  2. 好一句‘死賤精’!!

    ReplyDelete
  3. 沈伊: 如果呢度好似香港有得去橋底打小人,我一定每個星期都去打只死賤精囖!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。