屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, December 17, 2010

落網

近日有個念頭,就喺放工後、周末或者假期想盡量唔上網,可以有多啲時間做其他嘢。因爲發覺最近一旦上網又或者玩FB,起碼都會花上個幾鐘,有陣時甚至會2個鐘以上; 搞到好多嘢都擱置咗做唔到。

資訊科技日益發達,我哋身邊就越多引誘,終日沉迷于電子世界,卻不自覺地忽略咗身邊好多人與時(事)。因此喺時候改變一吓現時呢種生活模式,做番啲擱置咗好耐嘅嘢。

11 comments:

  1. 上网时间少了,相对做别的事情的时间就多了。值得!!

    ReplyDelete
  2. 係呀, 上網真係會上癮架.. 有時真係會上到廢寢忘食架~~

    ReplyDelete
  3. 做番啲擱置咗好耐嘅嘢。。。

    我都有同感。於2011新的一年為藉口,gogogo > > >

    ReplyDelete
  4. feiyifan : 同感

    江鱼仔 :多謝支持

    ReplyDelete
  5. [SK]:搞好多嘢都做唔到,究竟是利是弊?

    ReplyDelete
  6. 单身汉:認同就要做囖 (我講我自己)哈哈

    ReplyDelete
  7. 森林:希望可以改到呢個習慣,記得提醒我啊!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。