屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 30, 2010

賤命

難得可以落得清閒,結果卻病倒咗。勞碌命始終唔停得,注定呢一生都要捱生捱死,簡直犯賤!

噚日拿病假瞓咗成日都仲未清,家陣唔食葯又辛苦,食咗葯又暈托托,都唔知點算!

冷得我騰騰震,真系震到入心,心酸我重發緊冷,似腳軟難行,點解行行又好似覺身不穩....

9 comments:

  1. 緊繃的心一旦緩慢下來就脫軌,習慣不來。

    病了就休息,快點好起來。

    不然工作越堆越多啊!!!哈!!:P

    ReplyDelete
  2. 别病着过年哦,2011。
    不能去探望你,献上遥远的祝福咯。

    ReplyDelete
  3. 你梗係天生勞碌命啦, 有得你他他條條就病, 哈哈!!! :D

    ReplyDelete
  4. fufu:還在生病,吃葯後迷迷糊糊,根本連思考都頭暈暈,怎能樂觀呢?

    ReplyDelete
  5. 单身汉: 大吉利是嗰你囖,病到2011年!!!!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。