屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, November 15, 2010

有冤報冤




第一日 - 幾只喺度散步
第二日 - 又多幾只喺度散步
第三日 - 再多幾只喺度散步
第四日 - 多咗十幾只不時出嚟散步
第五日 - 數量不斷增加,已經可以講喺暢遊,唔再喺散步咁簡單
周末返嚟 - 簡直到達巔峰,橫行無忌,開派一樣

結果將佢反轉嚟睇嗰究竟,再將螺絲鬆開; 嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!好核突!!!!!!!

竟然喺入面做竇,數量多到驚人,搞到成身都感覺痕癢。今晚將所有嘢收起,聼日將會舉行一個滅蟻行動,希望能夠將佢哋趕盡殺絕,永不超生。

4 comments:

  1. 嘩, 呢舊咩嘢嚟架??!! 好核突!!! 劈咗去買過舊新架喇..

    ReplyDelete
  2. [SK]:公司裏用嘅鍵盤,第一時間就掟咗囖!

    ReplyDelete
  3. 我試過房裡有幾只喺度散步,結果滅左個竇。

    近來又有幾只喺度散步,睇來又要做竇。

    ReplyDelete
  4. 森林: 其實做蟻都幾慘哦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。