屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 23, 2010

改變常改變

如果有得揀,答案絕對唔會喺咁。但喺好多嘢都喺事與願違,唯有學識去接納然後繼續去面對。因爲人總需要勇敢生存,我還是重新許願,例如學會承受改變。

明年今日,但願能夠化險爲夷,一切歸于零,從頭開始。人生落嚟唔喺為咗拖著鎖鏈,而喺為咗展開雙翼。人生到處知何似,恰似飛鴻踏雪泥。

4 comments:

  1. 讲一些,不讲一些,有心事就大家谈啦。

    ReplyDelete
  2. 凡事都一帆風順未必係好事, 能夠從改變中學習面對違願之事, 先係叫做經得起風浪..

    ReplyDelete
  3. 单身汉:話曬都喺公衆地方(blogger),唔洗吓吓都要挪高肚皮畀人睇嘅。

    ReplyDelete
  4. [SK]:太多大風大浪啦,我驚我抵受唔住反船!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。