屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, November 03, 2010

你講嘢啊?!

我純粹聼佢嘅歌,至於佢嘅爲人同性格一概唔會理會。

講啊?

假如有一位唱得唔錯嘅歌手,不過嗰人格非常之有問題,啲緋聞一大堆; 對觀衆或者聼衆嚟講,點都會對呢位所謂歌手扣分,印象分唔多唔少都會減低。如果一位歌手真喺可以齋唱而唔洗理會其他嘢,咁啲形象設計、經理人統統仲要嚟做乜?

一位成功嘅歌手或藝人,以一個乜嘢形象呈現畀觀衆或聼衆睇,可謂重要嘅一環,豈可至諸不理,馬虎了事!

2 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。