屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, December 28, 2007

07最後一假

爲了拿假而拿假,其實真的有點浪費。倒數3日就到2008了,日復日,年復年;不過我依然係我!

問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多
我如何能夠一一去數清楚
問我點解會高興 究竟點解要苦楚
我笑住回答 講一聲 我係我

無論我有百般對 或者千般錯
全心去承受結果
面對世界一切 那怕會如何
全心保存真的我

問我得失有幾多 其實得失不必清楚
我但求能夠一一去數清楚
願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
我仍然能夠講一聲 我係我

我仍然能夠講一聲 我係我

8 comments:

  1. 好漆有d唔開心感覚。

    開心地展望未来吧!
    其実,命運在你的手中:)

    新年快楽!

    *最近太有空了,可以借我港劇来看嗎?謝

    ReplyDelete
  2. LeMontEA :我也这样认为,命運在我手中.:)

    ReplyDelete
  3. LeMontEA:沒有特別的開心或不開心噢﹗
    我仍然能夠講一聲 我係我﹗

    你要看以下那一齣﹖

    1. 男人之苦
    2. 天幕下的戀人
    3. 師奶兵團
    4. 學警出更 (一月中/尾才有)
    5. 歲月風雲 (一月中/尾才有)

    劇集檔案

    ReplyDelete
  4. 拿假休息也好,08年再繼續精彩!!

    ReplyDelete
  5. "歲月風雲"我有晒全集.
    去http://www.gougou.com 下载. :) 先要下载讯雷software才可下载movie. :)

    ReplyDelete
  6. 謝謝,我想先借〈天幕下的戀人〉和〈師奶兵團〉。

    *回新后再和你聯絡。
    **新年快快樂樂 :)

    ReplyDelete
  7. 森林﹕其實07或08都係甘過﹐沒有甚麼特別
    沈伊﹕要記住文漢所講的﹐要學識承擔和包容。哈哈
    少俊﹕也祝你新年快樂

    LeMontEA﹕哈﹐我預知你一定會看天幕下的戀人﹗我蠻喜歡這齣戲﹐好看。身體健康﹐平安﹗

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。