屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, December 21, 2007

鑽石能量水

現今社會,人人追求優質既生活品質。Diamond健康水既好處相信都聼過不少了,幾千蚊買個濾水器已經好貴啦,但係唯一疑惑就係,濾芯要幾耐更換一次呢?每支濾芯既價格相信又係天文數字。今時今日,自來水真係甘差o羊?長期飲用真既會對身體唔好?!但係父母已經飲用煮沸既自來水幾十年了,難道依傢才說有問題?!

系統一共有六支為您健康層層把關的濾芯,每一支濾芯各有不同的功用,因此六支濾芯建議更換的時間也不盡相同。

A、B濾芯使用一年後建議更換,同時A濾芯還需要您定期的清洗。
C濾芯使用一年半後建議更換,以確保重金屬和化學劑的完全濾除。
D濾芯毋須更換,保固5年。天然的磁能陶瓷珠,能夠持續的幫助將水分子團分解成最微小,讓人體好吸收。
E濾芯使用兩年後建議更換,以利ID2能量穩定器能持續穩定小水分子團。
F濾芯使用兩年半後建議更換,高密度活性碳及天然磁礦石,除了能將水調節到弱鹼性水平,更增加鈣、鎂離子,讓身體更健康。

呢樣要好,個樣要優,但係又有幾多人真係真真正正關心o下呢個地球?

7 comments:

  1. 我沒顧及這個。看來也不會~
    因為好貴的鑽石能量水。

    選擇性吃喝最重要!

    怎樣?鑽石能量水你有興趣??

    聽說,長期有病治療者,較能看到有明顯的作用。

    ReplyDelete
  2. 鑽石能量水...有钱也不怕.但是如果危害到地球,少几年命又何仿?

    ReplyDelete
  3. 我家用的是amway過濾水器。
    可能大馬的水源比較需要処理過吧!
    飲用水對健康是非常重要的。

    ReplyDelete
  4. 森林:聼落好似幾好,但係貴左d囖!

    沈伊:你個邊d水應該無問題吧!

    LeMontEA:其實都係d驚死同有錢人的玩意兒。森林講得對,最緊要飲食均勻。

    ReplyDelete
  5. 我哩度d水係几干净.但係d水係硬水.如果你饮得不过滤唧多,好用意变地中海.

    ReplyDelete
  6. 那是商业。

    地球,没有什么救了。

    ReplyDelete
  7. 難道甚麽都不做,等世界末日?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。