屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Sunday, September 14, 2008

家好月圓慶中秋

原班人馬再次合作,幾乎每集都有經典場口加上一大堆金句,感覺上家好月圓比溏心來得精彩,少了浮誇的得得地,多了個愛心管家仔。繼續追睇中~~~

阿卡: 唔洗驚,荷媽喺大廳

荷媽: 丞相肚裡可撐船

荷媽: 要割禾就要彎腰

荷媽: 只要系阿月讲嘅我都信

荷媽: 佢地有佢地嘅想法,佢地想做咩我無權干涉……但系如果問我意見嘅話,我一定會話唔得!

Sa姨: 著住過Bra黎抹窗

Sa姨: 就算他靜返一條底褲,我都要扯開他一半

荷媽: 冇油炒菜唔過青,窮人講野冇人聽

荷媽: 人在做天在看,明眼人都知你立左咩心場

荷媽: 多行夜路必遇鬼,多行不義必自斃

紅姨: 我呢個後底乸, 對得人,拜得神

紅姨: 你將婚姻當兒戲,我將婚姻當係承諾

紅姨: 家好月圓係我同你一齊擁有,冇得一人一半

Jo飽: 大頭仔腳趾尾拉西,神經刀好似隻貓咁撥番出尼呀

紅姨: 人在天堂,錢在銀行

阿卡: 阿婆走得快,一定有古怪!

Sa姨: 阻人發達有如殺人父母!

荷媽: 甘泰祖,上去"sip"高個枕頭捻清楚,我等番你落來講番句人講的說話

Sa姨: 我說你行,你就行。我說你不行,你就不行。你說你行,我說你不行,你也是不行。你說你不行,我說你行,你還是行。

Sa姨: 你野蠻`專制啊`一言堂`家長制`獨裁`思想僵化`武則天`慈禧太后啊!

Jo鮑: 屋企条路原来甘长甘难行,我睇5到条路,但系我知道我一定要番来!

Jo鮑: 我話俾佢聽,聚天倫之樂係天經地道既,邊個阻我,我就拿掃把pan佢,呢句說話係我甘泰祖講既!

Sa姨: 果隻咁既天山童姥D粉成串厚,好似做日本能劇咁,佢夜晚落左妝牙,我包佢全屋無人敢開燈。

Sa姨: 個對狗男女有咩名譽呀?有既話,我係金紫荊廣埸都有個銅像,東華都搵我黎要總理呀﹗

Sa姨: 堂就大個姑,姑就大過姨,姨就大過表叔公,表叔公大過表叔婆, 表叔婆大過表叔伯,表伯娘,表叔,表嬸,表姑媽,表姑姐,表姑丈,表舅公,表舅婆,表姨婆,表舅父,表舅母,表姨媽,表姨丈

Sa姨: 哩部按摩椅啊,收頸,收腰,收肚,收大髀。月:你收聲啊

阿月: 攞返黎既仔叫攞仔,攞返黎既女叫攞女

阿月: 攞錢,攞著數,攞人便宜,攞威,攞人來hurt

阿月: 你咩事姐而家,就算真係要分,都係五兄弟既事,你急咩姐,皇帝唔急太監急

阿月: 成日去渣沽,遲早變香姑

阿卡: 過大海呀,博好彩!賺快錢呀,炒孖展!買藍籌呀,唔使愁,唔使愁

嫲嫲: 唔駛驚,嫲嫲喺大廳

嫲嫲: 管家仔,由聽日開始唔好再叫 JO爸, 你叫爸爸, daddy或者老竇都得, 咁就唔係亂倫啦!

嫲嫲: 你唔係第三者,你係第三者之中既表表者!如果你唔係第三者,呢個世界都冇第三者啦!

荷媽: 你賣曬d股份給六個仔女,我叫d仔女讓曬d股份我,咁就 叫荷媽老餅家

Sa姨: 呀庆係千金小姐黎嘎吾系一掷千金幫人開箱果D千金小姐

Sa姨: 唔知丑,生到四十九......你好似過咗四十九

陵B: 煲煲豬腳姜,激死朱元璋,拎住猪腳姜,撞到朱元璋,放低猪脚姜,叫声朱元璋,叫叫下朱元璋,唔見左豬腳姜,拉住朱元璋,問佢拎返煲豬腳姜

阿卡: 有feel唔系大塞架!索唔系大塞架!愛情都唔系大塞架!

笑荷: 阿Sa!做人係有條界線架,你講野唔好甘過界!
笑莎: 阿姐,乜原來兩姊妹,你對我有界線架?我對你無架喎!

貞婦晚年失節,不如老妓從良!

7 comments:

  1. 你知道有多少集嗎?因為好像過了30集,還在上演。

    ReplyDelete
  2. 大概是41-42集,今晚播到33。

    ReplyDelete
  3. 比溏心好看。集集都有高潮。

    ReplyDelete
  4. dolphine: 喜歡Sa姨的賤,荷媽的定,管家仔的痴,阿月的敢。

    ReplyDelete
  5. 还有...

    阿家:索吾系大晒ge!有fell吾是大晒ge!

    嬷嬷:总之!一个都不能“少”!(这个“少”字,仲要叫到几乎断气甘滞!)

    ReplyDelete
  6. 还有....

    jo胞:先僚者溅,打死无怨!

    ReplyDelete
  7. ukgssy:哈哈,我會陸續加上去。

    (停左兩個星期,休息o下~~~)

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。