屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, October 10, 2006

風風雨雨

只係一個小擺設﹐竟然會引起甘大回響。你個笑容當中顯然代表左某種含義﹐或者係我多心﹖﹗甘多問題﹐你驚咩﹖ 唔使甘緊張﹐我都係想自己工作順利d, 小人遠離我j. 如果你感覺唔舒服﹐硬要對號入座既話﹐我都無辦法。只怪你心虛﹐以小人之心咯。



過兩日仲有多兩樣黎﹐睇你點死! 哈哈哈哈!

4 comments:

  1. 哈!寫得好玄。。。sj 又不明白啦!最重要你自己“明”。

    ReplyDelete
  2. Waliu.. use cantonese in Blog. How can i understand?!?

    ReplyDelete
  3. you must learn, so next time you know what sally say on stage.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。