屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 04, 2006

偷的浮生半日閑

今天是這半年工作天以來﹐最輕鬆自在的一日。因為on course, 四點鐘就可以走人啦。雖然知道明日將會延長d﹐但係在毫無壓力﹐輕鬆的情況下渡過一日﹐已經係好耐都沒有發生的事了。如果平時都似今日一樣﹐我想我會長命d, 晚上睡眠狀態也會提高不少。但係世事豈能盡如人意啦﹐還是面對現實吧。

2 comments:

  1. 難道你工作天放工後都會過得那麼地緊繃嗎?

    ReplyDelete
  2. 係啊﹐發覺近呢半年來都很難完全放松﹐心裡總係有d野放不下。好難形容﹐應該是自己給的無形壓力。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。