屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 31, 2007

靈魂出竅

形容的真係一絕!本來以爲只有我一人感覺得到你既變化,竟然今日從另一位同你關係密切既人口中聽到如此形容,簡直令我“又驚又喜”。驚係因爲你爲何會變成甘,真係無得救了0羊?喜係因爲唔係我有問題,而係仲有人感覺到你既改變。

雖然你始終不敢承認,但係我地都係成年人,唔係傻既。既然已經做左朋友既本分,勸過講過你都聽唔入耳,仲可以做0的0羊呢?

十幾年朋友,都唔想睇到你衰。但願你能夠早日清醒,囘魂返來!

返來咯,返來咯......

9 comments:

  1. 返來咯,返來咯......
    fann loii lo ... fann loii lo...

    hahahahaha.....

    ReplyDelete
  2. di dar~ di dar~ 救救佢。。。

    ReplyDelete
  3. 沈伊/森林: 返來咯,你們倆也收到啊?哈哈哈哈哈哈哈哈

    少俊:做為朋友,能勸就勸一勸囖。自己的人生,自己决定。也許你是如此認爲;但是一個迷失得羔羊,又如何分辨真僞呢?

    你不是一個人活著,有時還是要顧級身邊人的感受,不能每件事情都我行我素。

    ReplyDelete
  4. choi choi choi....大吉利是!!!!
    wahahahahahahahahahahahahahaha...
    wahahahahahahahahahahahahahaha.....
    ahahhahahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  5. 家下仲係農暦7月,大家小心講話作野。。。

    ReplyDelete
  6. 沈伊/LeMontEA : 無講任何野啊,只係打出來姐!百無禁忌既。

    ReplyDelete
  7. 哈...我系哩鬼地方,见惯嗮喇!
    百無禁忌啦...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。