屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, August 18, 2007

溏心風暴



尋晚終於將40集既溏心睇完﹐算係一齣中規中距的連續劇﹐但係有時感覺有點拖泥帶水。尤其係常在心﹐細鮑同程亮o個條線﹐好似有d多餘。發覺莉姨系劇中好少對白﹐大多數都是站在一旁做表情﹐無咩得發揮。

觸動自己心弦既場面都有幾幕既﹔當然令我最感動既就是Gil同Jackie擺酒﹐大契所講既一番說話。同埋大契走o個陣與每人道別﹐再見了鮑爸﹐再見了阿莉﹐再見了阿波﹐再見了安﹑樂﹑歡﹑欣﹑Jackie.....。仲有 Alferd揮手既遺照﹐常在心跪系醫院地上痛哭。細契在法庭對住個官講﹕法官大人﹐呢場官司已經打完了。對唔住﹐浪費左大家甘多時間。

另外﹐裡面既金句更係一絕。例如最經典既﹕我話係就係,唔使證據。呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據,我睇人睇幾十年……邊個係人,邊個係鬼,我睇得出!
- 死左都要挖番出黎鞭屍。
- 甜的吃,苦的也吃。
- 哭有時、笑有時、歡樂有時、悲傷有時,工作有時,玩樂有時。
- 耳聽三分假,眼看未為真。
- 未登天子位,先置殺人刀。
- 你唔係一個人住係荒島上,你要顧及大家既感受呀。
- 點解你咁難教??!!就算我幾想教好你, 恐怕我都唔夠時間啦。
- 我真係唔明你地講咩,完全都冇興既!
- 有口是和,無口也是和.
- 多兒多女多冤家,無兒無女坐蓮花。
- 世上本無事, 庸人自擾之
- 我地前門捉賊,你就後欄放火!
- 你唔好對號入座! 總之邊個做過自己心知肚明!
- 佢錯左,我地幫佢彌補囉,唔通加一腳伸佢出大海先安樂?
- 我地係朋友~~~
- 親家母,你年紀比我大,我應該尊重你的,不過你剛才說的那幾句話,並不是一個長輩應該說的話
- 他們還是孩子,少不更事,根本不知道自己在做甚麼,你七十幾我五十幾,吃了幾十年飯,不好好的勸他們,還煽風點火?
- 我問問你這個做媽媽的,你想你女兒再嫁多少次你才高興,你愛她,她愛你,茫茫人海,你們以為去找一個愛自己的人,是這麼容易的嗎?
- 你嫌他脾氣暴躁,你嫌她任性倔強,這個世上有完全沒有缺點的人嗎?做夫妻就要容忍對方的缺點,有時候我心情不好,我覺得自己樣樣事都不順眼,拿鏡子照照我也覺得自己討人厭,更何況是另外一個人,夫妻就是要容忍,而且要一直忍,忍一輩子忍到底
- 不賢妻不孝子,頂趾鞋無法治
- 你知唔知我最憎係咩,我最憎個六憶...........
- 你唔係長子嫡孫係野仔!
- 衷心祝福你,我地三年後可以做真正既一家人
- 咪睇佢笑騎騎,毒過響尾蛇呀!
- 沒有常在心/程亮的日子 第xxx日
等等等等等等。

總括來講呢齣都係值得一睇既聚集之一﹔如果能夠濃縮到30集﹐劇情緊湊多一d就最好不過啦﹗70%分。

9 comments:

  1. 我係睇左都唔會記得呢D對白嘅人!

    你好勁!!

    ReplyDelete
  2. 现在常用的有好几个, 流芳百世了。 呵呵!

    ReplyDelete
  3. 森林: 我係個種坐著睇戲﹐乜野都唔做既人。所以四十集確實很難捱...

    Keric : 相信唔少得呢句﹕呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據﹗﹗﹗

    ReplyDelete
  4. 我最喜欢的一句是

    火烧旗杆,长叹~

    ReplyDelete
  5. 哈哈,港片。最近睇嘅係《女人唔易做》
    名句:活好当下

    ReplyDelete
  6. LeMontEA:女人唔易做? 唔通你想做Hilda姐?哈哈

    杉 :你就想啦!

    ReplyDelete
  7. 海市蜃樓:你的想像力太豊富了!哈哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。