屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Sunday, December 17, 2006

加加加加加加

今日落左成日雨﹐去shopping發覺所謂的sales, 全部都系掩眼術﹐根本都無平到。行左一個下午﹐買左一件衫, 兩條短褲, 兩份禮物同埋吃了碗炸醬拉面+老少小龍包﹔已經使左成四百幾皮。好似開水喉洗水甘﹐好恐怖。

明年﹐ 電油加﹐巴士加﹐水電加﹐消費稅加﹐衫褲加﹐租金加﹐機票加﹐車票加﹐電器加﹐傢私加﹐日用品加﹐餐館加﹐唯獨人工唔知幾時加﹖﹗

加價熱潮

你怕 我怕 個個怕 煙加 酒加 屋租加 巴士加 的士加
多士芝士乜都加 加 加 加 加 加 糖又加 鹽又加
成日咁加任佢話 其實無他 你住人屋宇下 佢梗收買路錢挪兩渣
買佢怕 買佢怕 要加就加 總之慣啦 牛油又加 蚝油又加 燃油
又話每「卡」七個六 其實無他 佢石油多到極 可惜真金白銀貶曬值
冇法啦 冇法啦 佢加就加 都由佢啦 紅豆沙 茶葉渣 全部要加慘到極
陀累全家 靠份糧點夠食 卒之到鼓油都冇滴 夠啦 夠啦
咪枕住加,喂 好啦 時時話加 年年話加 無盡咁加趕到絕 求助哪吒
我望能生對翼 即刻飛上月球再搵過食 就冇有怕 冇有怕 佢加就加
拜拜啦 (加加加……)(怕怕怕……) 人人話加 頻頻話加 成日咁加任佢話
其實無他 我做人多說話 加價熱潮風氣下 八 八 發起爛渣 谷鬼氣嘛

3 comments:

  1. 甘加法,就要省左少買野,到時經濟越來越差,一起死。

    ReplyDelete
  2. You 2 cant access to my blog?

    ya lo.. i agree. everything's price increases,, except my salary!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。