屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 19, 2006

金枝慾孽金句

如妃: 「要猜到主子嘅心思並唔係啲咩本事,要令到主子唔察覺,你條命先可以活得長久﹗」

安茜﹕ 「做得岩未必有獎,做錯一定有罰﹗」

安茜﹕ 「有人奉承你,即係有人想利用你﹔有人對你好,即係有人想害你。」

爾淳: 「天下間最卑鄙既人唔係無情,係利用感情」

如妃: 「你自作聰明,都要睇下聰唔聰明得過我!!!」

如妃: 「後宮中閒來無事,鬥就係本宮嘅擅長,本宮亦無時無刻樂於奉陪。」

孔武: 「你總需要有個人照顧,
你有事既時候,有人幫你奔走,
你麻煩既時候,有人幫你出主意,
落雨既時候,有人同你擔遮......」

爾淳: 「要得到男人既心,
最下乘的方法就係千依百順 ,
較上乘的方法就係若即若離 ,
最上乘的方法就係求而不得 。」

安茜: 「就算有多不如意嘅事情,也要懂得對自己說—我忍得住
不管有多大嘅挫折,也要懂得對自己說—我撐得住
就算有多傷心絕望,也要懂得對自己說—我看得開」

如妃: 「識唔識答唔緊要,答覆有時未必需要宣之於口,行動亦可以證明一切。」

如妃: 「天下間所有嘅憾事,往往離不開去慨嘆"如果"呢兩個字」

皇后: 「人是不會一直輸落去,要學識輸先會贏。你都贏咗咁耐,想贏得最多就要學識點去輸,本宮輸咗咁多年啦!而家先至係漂漂亮亮咁贏番你一次,都未為過呀?!」

如妃: 「我唔需要隻手遮天,我只要遮住你頭頂。要你不見天日已經夠嘞~~!」

安茜: 「我已經天機算盡... ... 我仲敢算,我仲可以算咩~~~」

安茜: 「我已經無資格再去拉你呢雙手...」

孫白颺: 「無論生活幾難過,都要過」

如妃: 「人老咗就要認命,詭計技窮,事未如願就要認輸!」

孫清華: 「天上面轉左風向,地上面的草木就要跟住折腰,呢個就是生存之道……」

玉瑩: 「安茜啊,想去救人嘅係你,要同我合作害人嘅又係你,你而家嘅良心又剩返幾多啊?」

皇后: 「本宮輸都輸左咁多年,今日只係漂漂亮亮咁贏一次啫。妹妹係宮入面乜野都試過,宜家係時候要試下乜野叫做大勢已去。」

孫白颺: 「你副楚楚可憐o既模樣,日後對住下官,盡量"可免則免"」

如妃: 「啲花靚又點呀,可以開得幾耐??就算而家幾鮮艷,都會有花殘粉褪既一日,可以留得住正茂芳華咩.........」

皇后: 「妹妹做咩好似縮頭龜咁呀?」
如玥: 「烏龜長壽,如玥命賤,又點可以同烏龜相提並論呢? 相反皇后今晚意氣風發,就好似從未開屏嘅而終於有機會開屏嘅孔雀。」
皇后: 「開屏有人欣賞,總好過胡亂開屏嘅好,最終都係畀人離棄啫。」
如玥: 「如月並非畀人離棄,只係遭奸人暗算,更何況我根本唔希罕做孔雀,因為天下間能夠浴火重生嘅就只有鳳凰。」
皇后: 「係浴火重生定係引火自焚,似乎言之過早。」
如玥: 「啱呀,所以到頭來係邊個引火自焚都仲係一個迷。」
皇后: 「天生就只得呢張利咀,我就睇你呢張咀可以利得到幾時?」

皇后: 「想贏得最多,就要學識點樣輸!!」

如妃: 「你唔配食人間香火!!」

爾淳: 「就算你衣衫解盡~係養生殿守候~我都有辦法令皇上唔踏上龍床半步~」

如妃: 「知錯能改,善莫大嫣,但係都要睇下知得岩唔岩時候~!你唔中意毒酒!?人黎!!賜佢白綾!!」

爾淳: 「我地要令皇上以你既喜愛為喜愛,以你既厭惡為厭惡~~~」

如妃: 「難道你認為,死左個鄂羅里,本宮就唔會安排第個公公同你對食啦咩~!?不過條件有無咁好,本宮就唔敢包嘞~」

安茜: 「過咗今晚之後就會有人明白,只會有人輸,而根本唔會有人贏」

安茜: 「紅杏出牆呢四個字喺後宮入面,無論你幾得皇上喜愛都好,你都揹唔起~~」

玉瑩: 「喺宮中呢段日子,我係過得苦,但我並無枉過,安茜你嘅虛情假意做得真係漂亮,但只要我認認真真咁去做,亦唔見得會做得比你差,我有呢份心思,亦真係好多得姑姑你昔日嘅教誨。無錯爾淳係我敵人,但對我不忠不義既又何止佢一個?我玉瑩就賭你仲有呢份善心~~剃人頭者,人亦剃其頭!! 爾淳我遲早會對付,但今晚要對付既由始至終都係安茜你~~」

安茜: 「你究竟由幾時開始已經盤算緊要對付我??」
玉瑩: 「你應該問下,你由幾時開始竟然天真到以為我可以忘記哂你點樣背叛我??」

爾淳: 「孫大人對你咁好,你咁對佢,你仲有無良心架?」
玉瑩: 「良心,我無左好耐啦喔,乜你仲有咩?」

玉瑩: 「你鍾意的話,大可以話我不擇手段,但係人不負我,我不負人。就算我真係咁不近人情的話。都係因為有人自找麻煩啫~~」

如妃: 「呢個後宮從來只有我鈕祜祿如玥同你鬥,以前係,而家係,以後都會係!」

安茜: 「人生從來唔易過,但再唔易過也要熬過去」

安茜: 「兩個人一齊,可以是互相幫助,可以是互相傷害。」

孫白颺: 「夜深了,我想瞓…」
孫清華: 「瞓?你一直有醒過嗎!」

後宮中最厲害嘅既武器,並唔係咩道術,而係空穴來風

最傷心嘅不是被拒絕,而是你喜歡嘅人同時喜歡別人,終日左顧右盼。

No comments:

Post a Comment

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。