屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 12, 2010

香水有毒



王嘉儀嘅香水有毒剪接版。17嵗有咁厚咁實嘅聲線,比原唱得更好聽。佢嘅收音非常動聽,天賦嘅聲線; 亦喺巨聲中我最愛嘅一位,喺我心中嘅超級巨聲。

你身上有她的香水味
是我鼻子犯的罪
不該嗅到她的美
擦掉一切陪你睡

你身上有她的香水味
是你賜給的自卑
你要的愛太完美
我永遠都學不會

4 comments:

  1. 海公公憑歌寄意?? 定係借歌達意呢?? :D

    ReplyDelete
  2. [SK]:憑歌寄意?如果嘉儀肯嘅話,我lur飯應囖!

    ReplyDelete
  3. 以为你讲香水, 原来讲歌,这次投你一票。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。