屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, July 16, 2010

王菲2010巡唱


主辦機構向其經理人陳家瑛爭取,要求在戶外大體育場增加一場可容納五至八萬人的戶外演唱,已被王菲方面否決。王菲說:「超過三萬人嘅大體育場,我睇唔到觀眾,觀眾都睇唔到我,只會見到台上一個人影喺度郁,失去咗演唱會嘅意義。」王菲表示拒絕加場是因為希望近距離感覺到觀眾的熱情及反應,同時也讓他們感受到自己的情緒,如果只看到台上一個人影在晃動,倒不如大家回家聽唱片。

呢啲咪叫做巨型囖,相信現今亞洲歌手只有阿菲正會咁堅持,型到爆!

詳情及訂票

5 comments:

  1. 寧願選擇細場地(可以同觀眾有更好交流)唔做大場地嘅, 佢唔係第一個..

    ReplyDelete
  2. 这才是有料的大牌。坚持原则,保护粉丝和自己的名声。

    ReplyDelete
  3. [SK]:對亞洲歌手嚟講,佢算喺極之少數歌手之一囖。型啊!

    单身汉:咁正叫做明星!

    ReplyDelete
  4. 但喺個造型:型meh? 我本人唔鐘意。

    ReplyDelete
  5. 森林: 嗰人嘅作風型,乜嘢造型都會型。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。