屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, July 09, 2010

電視撈飯

70年代尾-80年代初 -- 每晚定時定候企係涼茶鋪或者電器鋪前,每日一集,40分鐘 (起碼延遲1個月推出)

80年代中 -- 每晚定時定候坐係飯枱前,追睇2個電視台同時播映,每日一集,60分鐘中間加插廣告時段 (電視台購買版權播映,一律起碼超過2年或以上嘅舊作)

80年代尾-90年代中 -- 金星娛樂有限公司係全馬開設分店,以出租錄影帶經營,每日兩集,1小時20分鐘 (延遲1個星期推出)

90年代尾 -- 出租影碟店日漸增加,大部分以VCD錄製劇集出租,每日兩集或以上,起碼1小時30分鐘片頭加插廣告 (延遲4日推出)

千禧年代初 -- 出租影碟店轉爲DVD格式出租劇集,每碟3集,起碼兩個鐘以上 (延遲2日推出)

千禧年代中 -- 互聯網大勢所趨,每日兩部劇集加半小時輕鬆小品,即日下載,時間自定 (即晚上載)

今時今日 -- 每日與電視台同步下載觀賞,全劇打包一次過睇又得,要乜有乜,任君選擇 (同步播映,節目播映後1小時或即晚上載)

6 comments:

  1. 你簡直系超級電視迷!

    ReplyDelete
  2. 花罗汉 :如果有朝一日冇咗電視,我接受唔到囖。

    ReplyDelete
  3. 以前租錄影帶仲要同個錄影鋪事頭婆打好關係, 每次千叮萬囑新帶一出就要留餅清嘅畀我先呀~~ :D

    ReplyDelete
  4. 这两年很少追剧,最后是溏心风暴。

    ReplyDelete
  5. [SK]:喺呀喺呀,以前好興預先留帶。

    ReplyDelete
  6. 单身汉:溏心好耐囖喔!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。