屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, July 08, 2010

秋天復秋天

近排中暑昏倒入院或者身亡嘅新聞日漸增加,中午酷熱天氣下既然錄得氣溫高達38度以上,部分國家氣溫甚至去到43度,簡直熱到爆炸。

當全球大部分嘅國家都為呢個炎夏署熱天氣而頭痛嘅同時,長年累月處於夏天嘅新加坡竟然飄起一股秋意。近呢幾年,全球氣溫不斷變化,好可能想當年嘅天荒夜談(冬天嘅大馬/新加坡),今時今日將會變成鐵一般嘅事實。

明日之後,大家拭目以待。

6 comments:

  1. hahaha... it will be 35-38 this weekend here in germany ><

    ReplyDelete
  2. 可能啲人矜貴囉, 我上次去Dubai都嘗試過限限地40度高溫啦, 最勁係有日52度, 我仲生存到~~ :p

    ReplyDelete
  3. 伊朗今天已经有50度了!

    ReplyDelete
  4. fufu : 太熱了,我可忍受不住。

    ReplyDelete
  5. [SK]:出事嘅都喺啲長時間喺烈日當空工作嘅巴士司機,地盤工人,交通警察,校巴小學生等。唔喺好似你咁,熱一吓就嘆冷氣嘅遊客啊!

    ReplyDelete
  6. 单身汉:咁熱點生存啊?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。