屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 05, 2010

鐵馬尋橋


花一日嘅時間將25集一氣呵成睇完,換嚟腰酸背痛,頭皮發麻,手腳僵硬,無精打采,反應遲鈍。總括嚟講喺巾幗嘅延續篇,角色、對白、劇情大致上大同小異,換湯不換藥。

Wiki上寫到劇集播映初期很多觀眾覺得劇情枯燥乏味,而放棄追看。到中期,阿雁嘅悲慘經歷、大奸角榮德逐漸跑出,劇情亦日漸白熱化,追看嘅觀眾日漸增多,加上各討論區網友嘅激烈討論、微博效應下,令更多觀衆留意本劇,帶起追劇熱潮令本劇後期收視穩步上昇,大結局更獲得最高43點收視嘅佳績,而香港討論區亦開設第十個討論此劇的帖子,可見此劇嘅迴響。

雖然劇中嘉穎一人分飾兩角,而且宣傳海報同楊怡嗰大頭安排喺正中間,不過我可以肯定此劇男主角喺馬明顧汝棠,女主角喺阿雁唐詩詠。至於影后金馬紅嘅出色演出,當然喺本人最中意嘅一位劇中演員,佢嘅演技簡直到咗爐火純青,無可置疑。

添哥又一佳作,真喺可喜可賀。

8 comments:

  1. 一日嘅時間睇嗮25集,真系佩服你!!咁搞法邊度唔會唔多皺紋啦。保重!哈哈

    ReplyDelete
  2. 真够力,一日看25集, 不怕你的心上人说闷哦!

    ReplyDelete
  3. 嘩!! 海公公你係得架喇你, 一日時間煲晒25集??!! 世界記錄啊~~ 佩服佩服!!

    ReplyDelete
  4. 花罗汉:放心,我仲撐得住!

    单身汉:世界盃熱潮,佢又點會悶呢?

    ReplyDelete
  5. [SK]:過獎過獎,小意思啫。我嘅紀錄喺馬拉松式睇足兩日。

    ReplyDelete
  6. 原来你真的有了心上人!

    ReplyDelete
  7. 单身汉:話明心上人,又點會隨便公開呢?

    ReplyDelete
  8. 上次你在电邮不是这样说的,嗬嗬!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。