屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 30, 2010

講與瞞之邊緣

講與唔講之間其實喺非常痛苦,我諗正所謂有口難言就喺咁解。唔能夠將事實講出嚟,仲要一直保守落去。

假如有朝一日好似Sa基一樣,被踢爆曝光之後,我真係唔敢去諗後果會喺點。難道要效仿佢哋,開記者招待會發表聲明不可?我將會一樣,絕對唔會設問答環節架。

6 comments:

  1. 刘德华,莎基,梁婆婆等等, 一样的情形。
    我们只是凡人,无须設問答環節,让时间冲淡一切。

    ReplyDelete
  2. 单身汉:不一定噢,雖然是凡人,但總會有很多人不停的追問,像犯人多一點。

    ReplyDelete
  3. 當中有太多嘅因素,藝人唔講有可能會更加長久。

    ReplyDelete
  4. 你哋都返嚟啦?好玩嗎?

    冇法子,藝人喺唔可以有私隱,因爲佢哋賺嘅喺公衆嘅錢,當然要向大家交待一切。

    ReplyDelete
  5. Sa基?? wow i didnt know that until i saw the clip...

    ReplyDelete
  6. fufu:都是一則娛樂新聞,看過就算了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。