屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 16, 2010

落花流水

娘娘自從打入冷宮之後已經深居簡出,估唔到娘娘佢始終按耐唔住,依然嚮往昔日雍容華貴,要風得風嘅日子; 居然想攀越紅墻逃出宮。咁大件事當然會驚動到宮中上下,然後就會將消息傳送到皇上耳邊。

相信跟住落嚟宮中,又再會泛起滔天巨浪,翻雲覆雨,驚天地泣鬼神。一場世紀海嘯整裝待發,隨時隨地即將會大爆發。到時候又唔知會牽連到幾多嗰無辜宮婢,白白咁去送死。

都喺嗰句:

不愛宮牆柳 衹被前緣誤 花開花落自有時 總賴東君主
要走 慶幸喺你心中有愛 要留 只怪我心中仍然有恨
如今 就只好靠你去償我哋呢一個海闊天空嘅心願
珍重!

2 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。