屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, March 20, 2010

一封紅紙

整嗰農曆一月份都已經過曬,今日居然仲會收到紅包; 咁喺唔喺代表下宮今年有運行,鴻運當頭,大富大貴呢?!

係宮中虞我詐喺必要,不過奉承嘅説話,同埋過時過節嘅俸祿亦少不了。好現實咩?不過事實就喺如此,唔到你唔去接受。

要記住,能夠猜到主子嘅心意唔係乜嘢本事,要令到主子唔擦覺,你條命先可以活得長久!

4 comments:

  1. 猜想公公你必定係心思細密如塵, 將主子侍奉得妥貼喇..

    ReplyDelete
  2. 伴君如伴虎,今日买你心,听日要你人头落地。。。总之,见风驶舵,心思紧密,谨慎为上!

    ReplyDelete
  3. 人心难测,保护自己先至系最紧要。

    ReplyDelete
  4. [SK]:侍奉主子喺下宮應有嘅自責任。

    edward,单身汉:多謝相勸,下宮一定會銘記於心。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。