屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 24, 2010

沒時間

秒速捉得緊了,而皮膚竟偷偷鬆了...計劃了照做了得到了,時間卻太少...對呢兩句歌詞特別有共鳴,猶如身同感受一樣,好無奈。

計劃咗好耐嘅事情終于做到咗、實現咗,虛榮感、滿足感亦得到咗,到頭來卻有種空虛嘅心情,好似唔知失去咗啲乜嘢咁,好難受。所以話,當你察覺到時間唔夠嘅時候,其實你已經開始老啦。開始覺得力不從心,有啲嘢想捉但係又捉唔住。唯一嘅方法就係要放鬆生活,自我調節嚟平衡自己。

9 comments:

  1. 期盼咗好多年嘅事,實現咗當然會失落,就好似去完日本返來(又係日本)。

    ReplyDelete
  2. 森林:我都未去日本!!!!哈!

    ReplyDelete
  3. 是非成败转头空, 做人太过执着, 徒令自己更伤。

    我也未去日本 , 呵呵。 你好像又要去旅行了, 是吗?

    ReplyDelete
  4. 单身汉 :喺啊,四月才可以飛。

    ReplyDelete
  5. 至少你得到了, 所謂有得亦有失, 就係睇你對於所失去嘅有幾著緊, 對所得到嘅有幾滿足..

    ReplyDelete
  6. 你就好啦,又去旅行了, 下次叫埋我啊。
    我今年不能出国了,钱不够用!伤心。

    ReplyDelete
  7. safe journey and have fun ya :)

    ReplyDelete
  8. [SK]:講得啱,不過有啲失落感,唔拾得囖。

    ReplyDelete
  9. 单身汉:有幾好啊?已經成4年冇飛過囖。

    fufu:都仲未飛!anyway, thank you.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。