屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 23, 2010

我要透氣

由朝喘到依家,電話響足成日,終于有時間可以停落嚟hea吓。多得姑姑同嗰劇肥嘢帶挈,搞到呢排啲嘢都衝住下宮而嚟。唯有忙中偷閑上嚟發洩吓,吐吓苦水平衡一吓心態。

希望大家唔好有嗰錯覺,覺得我好煩,成日喺度投訴,發放負能量。其實....我平時唔喺咁架 (有睇女王辦公室就會明)。

11 comments:

  1. hahaha... whenever you are down... just go to my blog and bet you will be alright after that... good luck

    ReplyDelete
  2. 大家打工仔,明白的。
    你不好被气到脑充血!

    ReplyDelete
  3. 難得有時間可以上嚟呢都發放負能量, 睇嚟情況都未算太差啦係嘛?? 頂硬上啦~~ :)

    ReplyDelete
  4. 我睇你家阵最需要嘅係揾个沙包或者係出气筒出下气!哈哈~~

    ReplyDelete
  5. fufu:我實去你嗰blog啦,可以帶我環游世界。

    ReplyDelete
  6. 单身汉,[SK]:打工就喺咁,除咗忍仲可以點啊!唉~~~

    ReplyDelete
  7. edward:我中意打人多啲,仲要係肥嘅!!!

    ReplyDelete
  8. 一D都無錯,放鬆生活,少D要求,等於救己。

    ReplyDelete
  9. 森林:因此你又出遊啦,啱唔啱?

    ReplyDelete
  10. 日日由天光做到天黑,一定要放鬆自己。等我再plan下去邊先。

    曼谷呢個出遊去年五月book嘅,OMG!

    ReplyDelete
  11. 森林: 馬爾代夫,趁仲未沉。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。