屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 05, 2010

内地嚟嘅

啱啱食咗一餐完全冇到質數,極之難落肚嘅午餐。最簡單嘅海南雞飯,雞肉得六成熟而且喺冷嘅,雞飯竟然喺頭熟尾生,最最最頂唔順嘅就喺碟油菜,竟然有好重嘅牛肉味,就好似啲牛肉汁淋上啲油菜上面。成餐晏簡直就難啃到要叫救命,完全冇曬食欲,幾乎反胃。

呢一切嘅發生原因非常簡單,只因全部工作人員從廚師到收銀都喺清一色大陸人!冇辦法,改唔到架嘞,嘅事;唯有下次加倍小心去搵食係嘞。

5 comments:

  1. 咪同呢度差唔多囉, 大部份foodcourt食肆都係清一色尼泊爾/緬甸/印尼人~~

    ReplyDelete
  2. 我今日呢個海南雞飯套餐唔平架,S$5.90畀啲咁嘢我食,諗番都谷鬼氣。

    ReplyDelete
  3. 心痛咯,那么贵。下次我煮你吃。

    ReplyDelete
  4. 我聽到都冇曬胃口!質素差到恐怖!!!

    ReplyDelete
  5. 单身汉:你得唔得架?

    森林:呢度大把,太唔專業囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。