屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 17, 2009

向全世界説愛你

最新一招對付一d發放負能量既人:

與公司拍拖十幾年,我發覺我地已經到左難捨難離,水乳交融的關係,不能再分開。公司無我唔得,我無公司亦唔得。我愛公司,公司愛我。

今日,我決定向全世界宣佈,同公司拉埋天窗,共諧連理。我終于要結婚啦,恭喜我地,祝福我地啦!

我要同公司共存亡!吹得我漲咩?!

11 comments:

  1. 人生大事,當然是諗清諗楚才決定。我結婚啦!

    ReplyDelete
  2. 江鱼仔:多謝多謝,記得準時來飲啊!

    ReplyDelete
  3. 咔咔。
    结什么婚哦。
    欠生死书?

    ReplyDelete
  4. 婚後,你要好好疼公司啊,相信它会更愛你d,哈哈

    ReplyDelete
  5. 潇洒走一回(少俊):共存亡!因爲我們感情太深,到了無法分離的地步。

    LeMontEA:這當然,不疼老婆還疼誰呢?我愛她,愛她愛她愛她愛她愛她。。。

    ReplyDelete
  6. 鬼上身到重厲害過我!

    我只係愛OT!

    ReplyDelete
  7. 唯有o甘d散發負能量既人才會收聲。成日怨天怨地,搞到人地d情緒低落曬,點做o野啊!?

    ReplyDelete
  8. okokok 擺酒係邊到啊 有無打算請我先?

    ReplyDelete
  9. fufu:無問題,一定請你!哈哈哈...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。