屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, March 02, 2009

吃虧在眼前

人在做,天在看。

這句話真的說的一點都沒錯,上星期才獲知姑姑懷有龍鍾;然而今天一大清早就收都姑姑入住太醫院做手術的消息。

無論你同我是多麽的追上科技時代,但係老人家講既說話總要聼聼。有時有d野寧可信其有; 避忌點總會係心安理得。姑姑都已經經歷左咁多,點解仲係未領悟到呢?!

5 comments:

  1. wow 龍种沒有了?? 很可憐哦

    ReplyDelete
  2. 哇!!! 你确实唔係皇后娘娘主驶孙大人落药??

    ReplyDelete
  3. fufu: 一切皆有因果報應。

    沈伊:姑姑太過鋒芒畢露,她忘記掌鳳印始終係皇后。

    ReplyDelete
  4. 無辜的小生命,大人的遊戲一場。

    ReplyDelete
  5. 森林: 一切後果自己一力承擔。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。