屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 20, 2009

夜太黑

發覺好多身邊既朋友都係夜鬼一族,淩晨一兩點都仲上網遊咸網、留言、回復電郵、煲劇、吃宵夜、煲電話粥、甚至同另一半玩緊成人遊戲。難道他們都精力充沛,睡幾個鐘頭就睡眠充足,足夠可以應付新一日繁重既生活?眼圈、眼袋、皮膚乾燥、五臟燥熱、六腑勞損、便秘、眼屎、鼻屎、耳屎、口臭、飛滋、暗瘡; 統統都唔會搵上門咩?

自問無咁即本事能夠捱夜通頂,因爲睡眠係必要既,人體的內臟需要透過睡眠來休息。充足既優質睡眠能夠幫助功恢復體力和腦力, 並能舒緩壓力,增強記憶力,從而保持身體健康。

冰凍三尺非一日之寒,現代繁忙都市人生活多數都係顛倒擾亂,久而久之d好朋友就會逐一搵上門。

好自爲之。

6 comments:

  1. 爲什麽我每天早睡早起都會有暗瘡???
    ops 可能我沒有運動吧 >.<"
    anyway 早一點誰會比較好

    ReplyDelete
  2. fufu: 可能你周遊列國吃太多垃雜o野啦,飲多湯水,蘆薈汁、小麥草、或者高纖食物,排毒清清腸胃啦。60天後因該會見到效果。

    當然,運動是必要的。但是我只會選在周末才去,要身體力行每天做就比較困難,懶之過!

    ReplyDelete
  3. 睡眠當然重要。
    但係有自己的一套亦好重要(一定要做運動,減壓。。。等等)。

    講真我對吃得營養無研究,但係D不好既我就少吃。吃得清淡,份量夠,就當吃少D保持健康。

    ReplyDelete
  4. 开心就好。:)
    每个人的体质不一样的。
    有些人天天早睡,最后还是一样的。
    就看个人造化哦。

    ReplyDelete
  5. 森林﹕睡眠﹐運動﹐減壓其實全都要平均才會有個健康的身體。你吃得還蠻不錯噢﹐不必擔心啦﹗

    沈伊﹐潇洒走一回(少俊)﹕睡3/4個小時﹐時間顛倒﹐再強再年輕﹐日子久了肯定會有影響﹐只是時辰未到而已。不相信就繼續吧。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。