屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, August 20, 2008

8号鞋啊!



唔知行左乜野衰運,被花羅漢點中甚麽tag人遊戲,唔蒲頭就變縮頭X!真夠黑仔!

好耐都無買鞋了,相中這對拖鞋因該係舊年去海灘時買既,標準尺碼8號鞋,到依家仲著緊,夠念舊吧!

男女之別:女性以sister's/mom's為準,男性以brother's/dad's為準

{Start copy here}
1. What's your shoe size? (8号鞋)
2. Are your feet the same size as your mom's/dad's feet? (不可以,老豆穿7號鞋)
3. How about your sister's/brother'sfeet? (大佬一樣穿8号鞋)
4. Can you borrow shoes from each other? (唔會甘做)

Post a picture of your latest shoe buy. then tag the number of women or men of your shoe size. i.e. size 5 = tag 5 friends.

Don't forget to drop a line in this blog when you're done :-)
1.
Jenny and Belle
2.
SAHMdom and Beyond
3.
Jacque
4.
Rhia
5.
Jammy
6.
I Speak
7.
Enny
8.
marytance
9.
May
10.
花罗汉
11.
海市蜃楼
12.Your blog here
{End copy here}

接落來被tagged既人有(唔好怪我,我都係被奸人所害既,要報仇直接搵啦):
五木一家
檸檬茶氏
一元日记
伊的沈伊
潇洒走一回
爱丽斯妈咪
ukgssy-三言兩語
鱼仔の天空


12 comments:

  1. 都写嘚几好啊,仲怪我,鬼叫我地有缘咩。

    真系俾你估中,我嘅花名除咗系花罗汉,仲叫“奸人娟”!!哈哈哈

    ReplyDelete
  2. 奸人娟,你真係奸到出汁啊!哈哈

    ReplyDelete
  3. 你應該穿七號鞋,因為你應該tag少我。哈~~~

    ReplyDelete
  4. 哈哈,跑过来八卦一下,看看你的鞋子。你家的歌好好听。

    ReplyDelete
  5. 哈哈,我在這裏回答好了。

    1. What's your shoe size? (大脚婆鞋號,呵呵)
    2. Are your feet the same size as your mom's/dad's feet? (是的,和媽媽的一様)
    3. How about your sister's/brother'sfeet? (我没有姐姐或妹妹囉,只有哥哥和弟弟)
    4. Can you borrow shoes from each other? (緊急時会穿媽媽的拖鞋)

    如果要看我的鞋,可以到這裏看,哇哈哈
    http://lemontea204.blogspot.com/2008/07/blog-post_15.html

    *会發email給你,有空才看吧,先謝謝啦

    ReplyDelete
  6. 41是几号?难得被你点中,都不知道是我黑仔还是鱼仔了?

    ReplyDelete
  7. 森林:無法啦,對腳唔爭氣,一路來都係8號,餘埋你左!哈哈

    marytance:歡迎光臨,中意聼歌就多d來坐啦。

    LeMontEA:又有什麽好料啊?今晚回家看。

    江鱼仔:我都唔知幾號哦!其實被點中應該係慶幸,因爲我tag時會想起你。

    ReplyDelete
  8. 哇哈哈~我前两天才被Tag,现在又被Tag了呀!!!!

    那我该怎么办呀!!!写多一次吗???哈哈!

    ReplyDelete
  9. 哈哈!慶幸有你想起我。。。。

    ReplyDelete
  10. Alice Chong : 是嗎? 證明你blog緣好囖!

    江鱼仔: 哈哈,以後多d來坐啦,唔洗客氣哦!

    ReplyDelete
  11. 海市蜃楼,

    我可以不回复吗?

    不喜欢玩tag来tag去的游戏。

    ReplyDelete
  12. Keric 盶祎: 當然可以啦,奸人娟又沒有用槍指著你!哈哈~~

    其實這樣tag来tag去就像那種傳來傳去的垃圾郵件!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。