屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, September 23, 2010

逃離鋼筋森林

唔知道由幾時開始,對一啲繁榮發達嘅城市覺得好厭倦。 但凡去到嗰啲滿佈高樓大廈,五光十色嘅所謂都市; 就會有種莫名窒息嘅感覺,好辛苦透唔到氣,頭腦開始一片空白,跟住就會漸漸離魂。

因此旅行嘅時候絕對唔嚮往去到嗰啲地方,同時亦唔會有乜嘢感覺可言。啲所謂購物團、美食團、City Tour絕對唔喺我杯茶。

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 我看到那些高楼大厦也是没有好感。
    好像种种的压力,迎面而来。。。

    ReplyDelete
  3. 我就冇咩所謂喇, 城市又好郊野又好, 最緊要係你可以用唔同角度去欣賞, 咁就自然覺得開心啦.. :)

    ReplyDelete
  4. hahaha 見仁見智 :) 我還蠻喜歡高樓大廈的 =p

    ReplyDelete
  5. [SK] :城市太過壓迫感,我接受唔到囖!

    ReplyDelete
  6. fufu:太高了,沒有安全感。我比較嚮往樸素的郊外。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。