屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, September 02, 2010

清水

唔記得又幾時開始,已經習慣咗出街時會隨身帶一樽水。目的喺想無時無刻有水飲,唔洗去買啲五顔六色嘅飲料,又或者飲啲貴到離曬譜嘅蒸餾水,礦泉水之類。

身邊有好多朋友都唔習慣飲清水,佢哋會買啲有味道嘅飲料或者汽水之類嚟補充水份。然而又有啲朋友為咗唔想扲荷包買水,選擇唔飲水。

因此,一日八杯水呢個健康理念,對好多人嚟講表面上好似好容易,其實又有幾多個人能夠真正做到呢?

19 comments:

  1. 我一天2瓶家裡裝的清水, 不喜歡暍汽水,
    現在還要開始戒掉咖啡。

    ReplyDelete
  2. 其實呢個習慣係好架, 不過我就嫌麻煩, 口渴就去買支水飲囉..

    ReplyDelete
  3. 我也是有帶水出街。。。方便很多﹗﹗﹗要喝就可以喝了。。。不用找。。。

    ReplyDelete
  4. 我是习惯了在车上放一瓶水,因为可以无时无刻都可以喝!

    ReplyDelete
  5. haha 自從來了巴西之後 我很少喝水了 ><

    ReplyDelete
  6. 8大杯水,好像還不够。還要依身高等来計算,在熱帯国家一天2公升水是必要的。

    起床後的500ml清水最重要。

    ReplyDelete
  7. 单身汉:我唔飲咖啡,因爲飲咗想嘔。

    [SK]:唔麻煩,放入袋裏面咪得囖。既解渴又響應環保呀嘛!

    ReplyDelete
  8. 垃圾魚:對,主要都喺要隨時都有水飲

    ReplyDelete
  9. 阿凯:樽水放喺車裏面咁熱,唔會融咩?

    ReplyDelete
  10. fufu:要多喝水,你臉上的豆豆也會自然得少一些。

    ReplyDelete
  11. LeMontEA:又有誰真的會喝8杯水呢?我從小到現在起床後第一件事就是喝水,下一個動作就是上厠所。

    ReplyDelete
  12. 我应该做唔到~ 因为习惯饮朱古力奶~ :p

    ReplyDelete
  13. 喝清水,清水是最好的。。
    但是有的時候出門嫌麻煩,就不會帶水咯。。。

    ReplyDelete
  14. Chris:我都發覺原來有好多人唔飲清水!

    ReplyDelete
  15. thomas: 純粹個人習慣,要慢慢培養出嚟。

    ReplyDelete
  16. 沈伊: 看起来還是蠻健康的...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。