屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, September 17, 2010

慳錢

其實生活中有好多嘢喺唔洗錢,但偏偏我哋卻已經畀咗錢。換句話講,假如我哋過到自己嗰關,其實好多嘢喺唔洗錢嘅。

擧例:

  1. Open Office - 同微軟一樣功能,分別就喺完全免費
  2. 手提電話 - 還原基本法,市面上其實有好多零機價嘅電話配套
  3. 牙膏、洗頭水 - 用多咗,其實小小就已經足夠
  4. 書本 - 圖書館其實大把書可以借到,點解仲要去買?
  5. 水 - 之前提過,出街時代帶樽水
  6. 信用卡 - 年費其實打過電話就可以括免, 唔批就即刻cut卡
  7. 收費電視台 - 究竟有幾多嗰台喺有真正去睇?
  8. 報紙 - 上網睇電子報咪得囖!
  9. 小動物 - 千耆唔好花錢買,去愛護動物協會領養
  10. 做運動 - 簽會員做Gym,其實一星期會去幾多次?
搵錢唔難,但洗錢太易。所以當你開始發覺唔夠錢用嘅時候,第一步應該諗點樣慳多啲錢,而唔係諗點樣賺多啲錢。

5 comments:

  1. 你说的,我差不多都做到,连吃我都很省,钱不够用啊。

    ReplyDelete
  2. 1. MS Office, 用公司嘅
    2. 手機, 馬來西亞絕對冇平嘅零機價配套
    3. 牙膏洗頭水, 我都用唔多嘅..
    4. 書本, 買係為咗走稅..
    5. 帶支水出街, 呢樣我做唔到..
    6. 免年費信用卡, 而家全部都係架啦..
    7. 收費電視台, 肉在壟斷市場砧板上啊..
    8. 報紙, 我好少睇報紙囉真係..
    9. 小動物, 咪搞我..
    10. 做運動, 一個星期都有兩次嘅最少..

    ReplyDelete
  3. 報紙好平Z,上網睇會眼壞!副刊都有得睇?

    ReplyDelete
  4. 单身汉:那就要兼職了。

    ReplyDelete
  5. [SK]:大多數人咪好似你咁,理由多多囖!哈哈哈

    森林:就連嗰啲都要慳!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。