屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 15, 2010

機關算盡

一旦機關算盡,人算不如天算。太過精明往往波折重重,因而常患咗勇於為己謀,忽視他人權益嘅毛病。凡事無法躬親,如能採取雙贏策略,保持大事精明,小事糊塗,何必恩仇抵死分?

君子一笑泯恩仇,小人一劍泯恩仇。要做個悟性高,開闊胸襟嘅人,古今多少事都付笑談中,必能更有成就也。

已經天機算盡... ... 仲敢算?仲可以算咩?

5 comments:

  1. 嘩, 好深奧啊海公公, 我睇咗兩次其實都唔係好get到你想講咩添.. 死喇, 難道我資質真係咁有限??

    ReplyDelete
  2. 就算用几多计谋,让他算死草,总有一天都是人算不如天算。

    ReplyDelete
  3. [SK]:有幾難明啊?簡單啲嚟講就係做人唔好吓吓猜算人,就算你機關算盡亦敵不過嗰天。胸襟闊啲,一笑置之。

    ReplyDelete
  4. 单身汉,fufu :冇錯,點算都算唔過嗰天。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。