屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 07, 2010

胡亂開屏

佢喺一位點樣嘅人下官唔想去管,亦冇興趣去理。只要佢懂得係宫中,各人可以平分春色, 但喺唔可以獨佔鳌头, 可以各展所长, 但喺唔可以脫穎而出呢一個道理就得嘞。

有啲事,知道咗就喺知道咗,唔可以當成唔知道,但喺知道咗又可以點樣?倒不如未曾知道。。。

8 comments:

  1. 有想人比較喜歡知道都裝不知道﹐要自身以外﹗﹗﹗

    ReplyDelete
  2. 其實有時候鋒芒畢露都未必係一件好事囉我覺得..

    ReplyDelete
  3. haha 不知道的會開心多一點

    ReplyDelete
  4. 垃圾魚-stacey:因爲不知道總比知道好

    ReplyDelete
  5. 单身汉:別想得太複雜,簡單就好。

    ReplyDelete
  6. [SK]:但喺寂寂无名又會畀人佔曬上風,拿曬彩。最後連企都冇位你企。

    ReplyDelete
  7. fufu:另一個角度看也算是逃避

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。