屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 13, 2010

密友

三日假期就咁完結,換來一晚嘅失眠夜,疲憊嘅身軀成晚輾轉反側,但係嗰腦袋依然活動自如。清晰嘅思維不斷湧出好多靈感,唯有爬起身繼續埋頭苦幹。

結果今朝起身,老朋友熊熊果然一早就嚟拜訪,相信呢位久違咗嘅親密戰友將會有一排會留宿家中,直至天荒地老... ...

2 comments:

  1. 最近呢幾日我都好唔到去邊, 成晚都瞓得唔好, 尤其今朝起身時候仲落大雨, 真係唔想起身啊~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:我日間用腦過度,搞到嗰腦夜晚都仲好活躍。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。