屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 22, 2008

吹水

有無發覺身邊有好多人中意吹水?

吹水的定義是:

信口開河,說一些不真實的事情令人相信,說大話(吹水也可作吹水皮),自誇或替人家誇張、誇大,也可以作自吹自擂。

吹水唔抹咀的定義是:說大話後不敢認錯,也可以解作為說一些不真實的事情令人相信,不但沒有認錯,還屢次誇大,令人不敢相信。

真係唔明,點解佢地甘中意吹?可唔可以等我唔係正來吹呢?

6 comments:

  1. 老师,广废话同吹水有咩唔同啊??

    ReplyDelete
  2. 講廢話係無聊,吹水係作野/自吹自擂。

    ReplyDelete
  3. 咁我比较系属于钟意讲废话嘅人,吹水唔啱我。哈哈

    ReplyDelete
  4. 花罗汉: 我都中意講廢話,不過對吹水既人就有d卻步了。

    ReplyDelete
  5. 我最钟意笃爆果D吹唔抹嘴D人!大快人心!

    ReplyDelete
  6. ukgssy:笃爆左都係依然繼續吹,因爲他們生性喜歡吹水,唔得救喇。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。