屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 14, 2008

黑名單

十大手信黑名單

1. 鑰匙圈(世界各地)
2. 磁鐵工仔(世界各地)
3. Nougat(澳洲)
4. T-shirt(中國 - 印有長城/囯寳之類)
5. 糖果/糕點(印度 - 超級甜個只)
6. 相架(世界各地)
7. 豬肉絲/肉乾(泰國)
8. 水晶鏈/玉吊墜等飾物 (中國)
9. 土著擺飾/面具/飾物(菲律賓/印尼/東馬/泰國/緬甸/台灣/越南等等等等)
10. 朱古力/紫菜/土產小吃/三合一飲料(世界各地 - 一大包分散來派個只)

手信

4 comments:

  1. Nougat(澳洲)

    完蛋。

    我进黑名单!

    ReplyDelete
  2. 別太在意,放輕鬆。用心去選就好了。

    ReplyDelete
  3. 哇,原来这样啊,那日后都省回。呵呵!
    通常不都是这样的吗?也许你时常有朋友旅行收过太多类似的东西吧,可是对我来说蛮好的叻。
    就如Nougat(澳洲),我没吃过,后来有朋友去有带些回来给我们,那时我还是第一次尝试叻,不知多好。

    ReplyDelete
  4. 花罗汉: 我唔介意沒有收到手信,因爲我了解人家去玩係爲左尋開心,而且也有自己既野要買。要送野卑人就用d心思,唔係買一大包返黎分散卑人嘛 (如果同事又唔同講,話明係同事,與朋友係有分別架)。

    最唔中意個d人,卑你成條街甘長既list,人地係去玩啊,唔係去幫你買野同搬貨,醒小小啦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。