屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, April 03, 2009

入虎口

杯葛老虎之後,上個禮拜四終于到最後決定,正式進入虎口。結果....係最後關頭,屏幕上竟然出現DELAY!!!! 我頂(*#&&T^#^#^8(Q()@#&%!^%&*!%*_O+_(&#*&$*(!!$^!&*%^!*(^(%&*Q@#^%$^%^)%*!@^)*_)^*!@%*%*^ *@%^ %*#&%()&!%(_^&!(_%&*&)%*_%^*_*%_%*%+_^*%+_*^_

一等就係半粒鐘,開閘後仲要再等成20分鐘,然後一只一只羊好似蟻lan咁,暴曬箸送入虎口; 足足遲o左成粒幾鐘正起飛。如只無牙老虎既一貫作風,冇卑到任何理由又或者任何合理既解釋。

不過,最無聊既就係o個d新人,屏幕上都已經打出雞咁大只字,但係各位先生小姐太太依然走上前排隊。排一條都唔夠,仲要打蛇餅個只。d位都已經編排好啦,閘口又沒開,排成粒鐘來為做乜呢?究竟你地真係睇唔到啦,就還是你地前世因爲無排隊而被槍斃致死?今生今世一定要排番夠本,正對得住前世死去既自己!真係令人費解。

誓死排隊
好圖,備日後之需

8 comments:

  1. 森林:盲目既排隊,已經到左唔止kiasu既程度。簡直係瘋癲!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈 dont complain much ya.... its just a budget airlines afterall...

    ReplyDelete
  3. fufu :Budget得來都要有個譜囖。

    ReplyDelete
  4. 只係可以講呢班人(1)KIASU (2)唔醒目..

    ReplyDelete
  5. last minute DELAY,你好‘幸運’!哈哈

    ReplyDelete
  6. LeMontEA:這只老虎對我情有獨鍾,特別寵愛我。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。