屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, April 29, 2009

一貫作風



据2003年後,口罩歲月整裝待發,即將隆重登場。今次既流感已經得到世衛證實,升至第五級人傳人,亦唔排除會到六級的可能性。呢個病毒近幾年來不斷演變,而且有日益嚴重的趨勢。

以翻版囯一向以來咁中意抄,最明智既行動就係趁暫時仲未有人大量搶購,趁低吸納買定口罩作好準備,然後聽天由命。

18 comments:

  1. sigh.... 喜歡吃豬的人會很慘... >.<

    ReplyDelete
  2. fufu: 今次唔單止唔吃豬就無事,已經變種到人傳人,打個噴嚏都驚o個只。恐怖~~~

    ReplyDelete
  3. 有人咳,都要立即彈開!!

    大馬暫時沒有宗例吧?!

    ReplyDelete
  4. 森林:就嚟變到好似沙士咁得人驚。亞洲暫時沒有,可能是潛伏期。

    所以某人從歐洲返嚟,都要一個月後才見佢,以保安全。哈哈哈...

    ReplyDelete
  5. 寧可信其有,不可信其無。

    哈!!!!!!

    ReplyDelete
  6. 没人问候我的??? :P
    酱你们不要见少俊咯??

    ReplyDelete
  7. 哈哈!寧可信其有,呢句夠絕!!!!

    ReplyDelete
  8. 沈伊: 問你乜嘢?

    他很可能就是亞洲的第一宗 - 帶菌者。

    ReplyDelete
  9. 哈,為了世界的衛生,遠離少俊,呵呵

    ReplyDelete
  10. LeMontEA: 哈哈哈....看來大家都認同,需要隔離他哦!

    還有兩個星期才回來,中的機率會很高囖!

    ReplyDelete
  11. 而家趁低價大量入貨, 到水浸船高嘅時候, 你再高價賣出去, 實賺到你盤滿缽滿啦..

    ReplyDelete
  12. 凡人館長《志強 cHeeKeOng》:嗨嗨嗨,歡迎光臨,隨便坐隨便翻。

    [SK]:呢d錢,賺左o都會洗得唔安樂喔。買嚟看門口而已啦。

    ReplyDelete
  13. 真没人关心我哩.我身在倫敦,今天新闻说上了第五级咯!!倫敦已有一宗.怕怕...

    ReplyDelete
  14. 沈伊: 你怕甚麽?倫敦那麽大。

    但是你也應該做好防護措施,因爲帶菌者下星期就來你家了。哈哈...替你和你的anada擔心哦!

    ReplyDelete
  15. 哎呀,你唔好吓我啦.我唔死得住咖,我仲要同你斗咖...我去督你背z你就知.:P

    ReplyDelete
  16. 沈伊: 你好自爲之吧,祝你們好運!哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。