屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, February 15, 2008

山頂之旅

又上山啦,這一次不同的是全程來回都是我做司機。憑著15年的駕駛經驗,第一次駕車上山;結果考車牌時所學到的所有技術全盤使出,最後還是過關!



坐蟲蟲火車所拍下的經典景點
與爸留影
美國有NASA,大馬有MASA
與姐合影
從唔同個窗,望出去可以睇到唔同既風景
第一世界酒店
繁忙的車站
山上的人造湖泊

調皮的小鬼

3 comments:

  1. 又上山啦,有無發財?

    ReplyDelete
  2. 少俊﹕我錄影了他很多有趣的動作。小鬼偶而玩一下就好﹐每天對著就免了﹐哈哈...

    森林﹕沒有啦﹐我不是一個好賭之士。純粹是帶3個小鬼上去玩而已。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。