屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 28, 2008

好天真、好傻



居然會有人相信是真的,仲不停問我點解!我當然將計就計,晤會開估啦。

原來真係有甘多人好天真、好傻架。假如有朝一日穿左,我只可以講 I am deeply sorry. I hope you all accept my apology and give me a chance.

PS:感謝Keric既好介紹

5 comments:

  1. 一看就知是假的啦,雖然我好無知。哈哈

    ReplyDelete
  2. 好好玩咁喎~

    我就唔會信係真。哈~~~

    ReplyDelete
  3. 但係就真係有人好天真、好傻囉。嘻嘻。。。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。