屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 25, 2007

民丹島 - 陽光與海灘 (3)

Pasar Oleh Oleh (專騙遊客錢的所謂巴刹)
貌似森林的手工藝品彫刻家 (當然他比較黑 )
解決午餐的Bintan Idol 餐廳(裏面熱死了)
富有藝術色彩的手工藝品到處可見
美麗的塗鴉
唯一有現代化感覺的地方
忘了叫甚麽,太過都市化了

椰樹襯茅屋, 回歸自然 (可惜被那部冷氣機出賣了!)
做日光浴的沙灘椅
海上活動 - Banana Boat
沙灘排球

5 comments:

  1. 貌似森林。。。哎,應該拍正面的給我看!

    沙灘排球,排球呢?哈~

    ReplyDelete
  2. 哈 哈 哈
    好食、好住、好風景。。。
    應該好唔舍得返来新国。

    這様去玩,如果自費的話,大概要多少銭呢?4天3夜?

    對,應該拍正面,譲我們看一看他像不像森林。^@^

    *相片都拍得不錯。

    ReplyDelete
  3. 森林:當然有拍正面啦﹐得閑再上傳給你睇﹗

    排球要錢租﹐當然唔濟啦﹗哈哈...

    LeMontEA: 自費淨係住費Buganvil Villa一晚都要S$500啦。但我地因為係公司property﹐4天3夜S$180。

    如果都吃出面每餐要S$35++。所以我地有幾餐都係自己煮﹐省好多。

    相片無掉Nikon架嗎﹖﹗

    ReplyDelete
  4. 幾貴吓。一晚要S$500。高級渡假勝地,但係在Indonesia leh.

    哈哈,你d識煮野食咩?!可以煮什麼東西来吃呢???

    当然没丟Nikon既面啦,係海市蜃樓囉住相機。。。哈哈

    ReplyDelete
  5. 同感,如果要付全費不如去遠o的,印尼太唔自得呐!(雖然景觀唔錯)。

    我當然識煮野食啦,簡單既兩餸一湯都出得場呱!

    呢架機拍攝影像清晰度比較低,畢竟都係數碼相機不是攝錄機...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。