屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 29, 2013

Rubber Duck

黃色橡皮鴨Rubber Duck環遊世界,終於「游」到香港,再多幾日就會於尖沙咀海運大廈海旁現身,讓大家免費觀賞巨鴨。

從5月2日至6月9日, 橡皮鴨游世界展覽將於尖沙咀海運大廈對出海面進行。除咗天星碼頭對出空地外,海運大廈商場及停車場等露天位置,亦喺賞鴨熱點。

可惜鴨鴨冇游嚟呢度,唯有上網追尋鴨鴨蹤跡,一解思鴨之癮。


6 comments:

  1. 我超愛呢隻Rubber Duckie!!
    馬來西亞我就覺得無望喇, 幾時會巡迴到新加坡呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 航綫圖好似冇新加坡喔。

      呢度有人哋咁大咁靚嘅海港咩?唔覺有囖!

      Delete
  2. 好可愛,請問只是游而已么?沒有其它功能的?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。