屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, April 17, 2013

身體檢查

已經有好幾年冇去做身體檢查,為求每晚瞓得心安,今次的起心肝再次做過全身檢查。

我問:“假如結果出嚟要去跟進咁點算?”
朋友答:“咁咪去面對佢,積極地去過以下落嚟嘅人生。”
我問:“咁要唔要去醫治?”
朋友答:“睇情形,如果到咗第2-3期,就當冇事發生過,一切如常。”
我: “啋!講到好似患絕症咁,大吉利是!”

其實我真係有啲咁多擔心~~~~

6 comments:

  1. 既然都檢查咗, 擔心都冇用啦, 點都係要健康啲生活㗎~~

    ReplyDelete
  2. 唔担心就唔会去检查! 定啲来

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量以平常心面對,最緊要保持心境平靜。

      Delete
  3. 先祝福你~安啦~
    后面你说的 其实我也想过~~

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。